Durata de livrare: 14-21 zile, PRECOMANDA ! ✅ ☎
Aparat geometrie roti Jumbo Optima 3D+ camioane si autocare măsoară 2 axe simultan in mai putin de 3 min
Aparatul de geometrie roți 3D pentru camioane și autocare, cu capacitatea de a alinia simultan 2 axe în doar 3 minute, reprezintă o inovație esențială pentru atelierele auto specializate în vehicule de mari dimensiuni. Datorită tehnologiei avansate 3D, acest dispozitiv asigură o aliniere precisă și rapidă, reducând considerabil timpul de așteptare și optimizând eficiența operațională.
Tehnologie unica de verificare a calibrării simplă și rapida garantând precizia măsurătorilor
Performanța superioară și eficiența maximă cu aparatul de geometrie roți 3D+ pentru camioane și autocare, echipat cu cea mai recentă tehnologie de procesare digitală inovatoare a imaginilor 3D.
Caracteristici Cheie:
Beneficii:
Specificatii Tehnice:
Alinierea cambrului ±15° - Camberul este înclinarea spre interior sau spre exterior a anvelopelor din față, privită din fața vehiculului. Unghiul real de cambiere este măsura (în grade) a diferenței dintre aliniamentul vertical al roților perpendicular pe suprafață. ... O setare negativă a cambrului poate asigura o manevrabilitate sporită în timpul virajelor grele
Alinerea rolei camp de ±28° - rola este unghiul care identifică panta înainte sau înapoi a unei linii care este trasă prin punctele de pivot de direcție superioare și inferioare. Nu afectează uzura anvelopelor, dar rola are o influență asupra controlului direcțional al direcției.
Unghi de inclinare a pivotului ±25° - La sistemele de suspensie actuale, axul este fixat la un unghi față de planul vertical atunci când este privit din fața sau din spatele vehiculului. Acest unghi este cunoscut sub numele de înclinare a pinului. Scopul KPI este de a produce deplasarea verticală a vehiculului în timpul direcției.
Inclinare roti ±20° - Distinct de alinierea cambrului, este măsura în care anvelopele dvs. se rotesc spre interior sau spre exterior atunci când sunt privite de sus.
Aliniere roti ±40° - este una dintre cele mai critice setări de aliniere pentru uzura anvelopelor, este măsurată în grade și afișată în inci, milimetri sau grade. Este unghiul format din intersecția a două linii trasate prin axa de rotație a roților stânga și dreapta unei axe date.
Unghi de cotitura ±20° - Unghiul de rotație, , descrie diferența dintre unghiurile de direcție laterale ale roților din față pe măsură ce rotile se rotesc. Creat de unghiul brațelor de direcție, unghiul de rotație permite roții exterioare in viraj să conducă la un unghi mai mic decât roata interioară.
Contracararea ±25mm - este distanta cu care o roată din față este mai în spate față de vehicul decât cealaltă. Este, de asemenea, unghiul format de o linie perpendiculară pe linia centrală a axei în raport cu linia centrală a vehiculului. Dacă roata stângă este mai în spate decât dreapta, retragerea este negativă
Unghiul de împingere ±10° - este o linie imaginară trasată perpendicular pe linia centrală a osiei spate, în jos pe linia centrală a vehiculului. Scopul unghiului de tracțiune este de a determina dacă puntea spate este aliniată cu centrul vehiculului, precum și cu puntea față.
Rularea anveloperlor ±10° - implică o anvelopă care nu mai este perfect rotundă. Ca urmare, soldul anvelopei va fi aruncat. Până la un anumit punct, rularea nu va afecta performanța unei mașini.
Unghiul inclus ±40° - este unghiul format între SAI și curbă. Unghiul inclus nu este direct măsurabil. Pentru a determina unghiul inclus, adăugați SAI la înclinare. Dacă arborele este negativ, atunci unghiul inclus va fi mai mic decât SAI, dacă arborele este pozitiv, va fi mai mare
Diferenta latimii Actual - ±2mm -Linia roții, lățimea liniei sau pur și simplu linia se referă la distanța dintre linia centrală a două roți pe aceeași axă. ... Axul și roata sunt de obicei măsurate în milimetri sau inci.
Curent - 230V
Putere: 250W
Tempereatura de operare - 0-50°
Dimensiuni platou: lungime 500 mm, latime 440 mm si inaltime 50 mm
Accesorii incluse:
Suport universal roti - 4 bucati