Durata de livrare: TERMEN COMUNICAT ULTERIOR ✅ ☎
Acest produs se poate comanda exclusiv telefonic si se plateste in avans !
Aparat geometrie roti 3D+ camioane si autocare măsoară toate cele 5 axe simultan in mai putin de 3 min
Aparatul de geometrie roți 3D+ pentru camioane și autocare este un instrument de ultimă generație, conceput pentru a oferi măsurători extrem de precise și rapide. Acest dispozitiv inovator are capacitatea unică de a măsura simultan toate cele 5 axe ale vehiculului în mai puțin de 3 minute. Această caracteristică revoluționară nu doar că economisește timp prețios, dar asigură și o precizie ridicată, eliminând erorile de aliniere. Ideal pentru flotele mari și service-urile auto, aparatul garantează o performanță optimă și o durabilitate crescută, contribuind la siguranța și eficiența vehiculelor.
Prin utilizarea tehnologiei 3D avansate, acest echipament nu numai că accelerează procesul de calibrare, dar oferă și rapoarte detaliate și ușor de interpretat, facilitând intervențiile rapide și corecte. Indiferent de complexitatea necesităților de aliniere, aparatul de geometrie roți 3D+ este soluția ideală pentru întreținerea corespunzătoare a camioanelor și autocarelor, asigurând o rulare lină și sigură pe drumuri.
Tehnologie unica de verificare a calibrării simplă și rapida garantând precizia măsurătorilor
Performanța superioară și eficiența maximă cu aparatul de geometrie roți 3D+ pentru camioane și autocare, echipat cu cea mai recentă tehnologie de procesare digitală inovatoare a imaginilor 3D.
Caracteristici :
Beneficii:
Specificatii Tehnice:
Alinierea cambrului ±15° - Camberul este înclinarea spre interior sau spre exterior a anvelopelor din față, privită din fața vehiculului. Unghiul real de cambiere este măsura (în grade) a diferenței dintre aliniamentul vertical al roților perpendicular pe suprafață. ... O setare negativă a cambrului poate asigura o manevrabilitate sporită în timpul virajelor grele
Alinerea rolei camp de ±28° - rola este unghiul care identifică panta înainte sau înapoi a unei linii care este trasă prin punctele de pivot de direcție superioare și inferioare. Nu afectează uzura anvelopelor, dar rola are o influență asupra controlului direcțional al direcției.
Unghi de inclinare a pivotului ±25° - La sistemele de suspensie actuale, axul este fixat la un unghi față de planul vertical atunci când este privit din fața sau din spatele vehiculului. Acest unghi este cunoscut sub numele de înclinare a pinului. Scopul KPI este de a produce deplasarea verticală a vehiculului în timpul direcției.
Inclinare roti ±20° - Distinct de alinierea cambrului, este măsura în care anvelopele dvs. se rotesc spre interior sau spre exterior atunci când sunt privite de sus.
Aliniere roti ±40° - este una dintre cele mai critice setări de aliniere pentru uzura anvelopelor, este măsurată în grade și afișată în inci, milimetri sau grade. Este unghiul format din intersecția a două linii trasate prin axa de rotație a roților stânga și dreapta unei axe date.
Unghi de cotitura ±20° - Unghiul de rotație, , descrie diferența dintre unghiurile de direcție laterale ale roților din față pe măsură ce rotile se rotesc. Creat de unghiul brațelor de direcție, unghiul de rotație permite roții exterioare in viraj să conducă la un unghi mai mic decât roata interioară.
Contracararea ±25mm - este distanta cu care o roată din față este mai în spate față de vehicul decât cealaltă. Este, de asemenea, unghiul format de o linie perpendiculară pe linia centrală a axei în raport cu linia centrală a vehiculului. Dacă roata stângă este mai în spate decât dreapta, retragerea este negativă
Unghiul de împingere ±10° - este o linie imaginară trasată perpendicular pe linia centrală a osiei spate, în jos pe linia centrală a vehiculului. Scopul unghiului de tracțiune este de a determina dacă puntea spate este aliniată cu centrul vehiculului, precum și cu puntea față.
Rularea anveloperlor ±10° - implică o anvelopă care nu mai este perfect rotundă. Ca urmare, soldul anvelopei va fi aruncat. Până la un anumit punct, rularea nu va afecta performanța unei mașini.
Unghiul inclus ±40° - este unghiul format între SAI și curbă. Unghiul inclus nu este direct măsurabil. Pentru a determina unghiul inclus, adăugați SAI la înclinare. Dacă arborele este negativ, atunci unghiul inclus va fi mai mic decât SAI, dacă arborele este pozitiv, va fi mai mare
Diferenta latimii Actual - ±2mm -Linia roții, lățimea liniei sau pur și simplu linia se referă la distanța dintre linia centrală a două roți pe aceeași axă. ... Axul și roata sunt de obicei măsurate în milimetri sau inci.
Curent - 230V
Putere: 250W
Tempereatura de operare - 0-50°
Dimensiuni platou: lungime 500 mm, latime 440 mm si inaltime 50 mm
Accesorii incluse:
Actualizarea bazei de date se face gratuit prin intermediul unui cont creat direct la producator .