Aparat geometrie roti 3D+ camioane si autocare 3 axe

119.870,00 RON
TVA inclus
In stoc

Durata de livrare: 14-21 zile, PRECOMANDA ! ✅ ☎

Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: MAE-STELLAR-3D-3A Ai nevoie de ajutor? 0732904952 / 0730711884
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Review-uri (0)
Aparatul de geometrie roți 3D+ pentru camioane și autocare (3 axe) este o soluție profesională și fiabilă, concepută pentru alinierea precisă a vehiculelor comerciale grele.
Bazat pe tehnologie 3D avansată, oferă măsurători simultane pe 3 axe, asigurând rapiditate, eficiență și acuratețe, fără echipamente electronice montate pe roți.
Este ideal pentru service-uri, ateliere specializate și centre ITP care întrețin autocare, camioane și vehicule comerciale de mari dimensiuni.

Date tehnice:
  • Model: Stellar 3D – Versiune 3 axe

  • Tehnologie: 3D avansată cu camere HD staționare

  • Compatibilitate roți: 12" – 24"

  • Timp de măsurare: Sub 3 minute

  • Curent de alimentare: 230V

  • Putere: 250W

  • Temperatură de operare: 0 – 50°C

  • Dimensiuni platou: 500 x 440 x 50 mm

    Unghiuri masurate:

  • Camber (Cădere): ±15°

  • Caster (Rulaj): ±28°

  • KPI (Pivot Inclination): ±25°

  • Convergență totală: ±40°

  • Bracaj (Unghi de virare): ±20°

  • Unghi de fugă (Retragere): ±25 mm

  • Unghi de împingere: ±10°

  • Rulare anvelope: ±10°

  • Unghi inclus: ±40°

  • Diferență lățime: ±2 mm

    Specificatii tehnice:

    Unghiul de cadere (Camber): ±15° - Camberul este înclinarea spre interior sau spre exterior a anvelopelor din față, privită din fața vehiculului.
    Unghiul real de cambiere este măsura (în grade) a diferenței dintre aliniamentul vertical al roților perpendicular pe suprafață. ...
    O setare negativă a cambrului poate asigura o manevrabilitate sporită în timpul virajelor grele

    Unghiul de rotire (Caster): ±28° - rola este unghiul care identifică panta înainte sau înapoi a unei linii care este trasă prin punctele de pivot de direcție superioare și inferioare.
    Nu afectează uzura anvelopelor, dar rola are o influență asupra controlului direcțional al direcției.

    Unghi de inclinare a pivotului: ±25° - La sistemele de suspensie actuale, axul este fixat la un unghi față de planul vertical atunci când este privit din fața sau din spatele vehiculului.
    Acest unghi este cunoscut sub numele de înclinare a pinului.
    Scopul KPI este de a produce deplasarea verticală a vehiculului în timpul direcției.

    Unghiul Convergenta: - +20° - Distinct de alinierea cambrului (caderi), este măsura în care anvelopele dvs. se rotesc spre interior sau spre exterior atunci când sunt privite de sus.

    Convergenta Totala: ±40° -  este una dintre cele mai critice setări de aliniere pentru uzura anvelopelor, este măsurată în grade și afișată în inci, milimetri sau grade.
    Este unghiul format din intersecția a două linii trasate prin axa de rotație a roților stânga și dreapta unei axe date.

    Unghi de virare (Bracaj): ±20° - Unghiul de rotație, , descrie diferența dintre unghiurile de direcție laterale ale roților din față pe măsură ce rotile se rotesc.
    Creat de unghiul brațelor de direcție, unghiul de rotație permite roții exterioare in viraj să conducă la un unghi mai mic decât roata interioară.

    Contracararea (Unghiul de fuga): ±25mm - este distanta cu care o roată din față este mai în spate față de vehicul decât cealaltă.
    Este, de asemenea, unghiul format de o linie perpendiculară pe linia centrală a axei în raport cu linia centrală a vehiculului.
    Dacă roata stângă este mai în spate decât dreapta, retragerea este negativă

    Unghiul de împingere: ±10° - este o linie imaginară trasată perpendicular pe linia centrală a osiei spate, în jos pe linia centrală a vehiculului.
    Scopul unghiului de tracțiune este de a determina dacă puntea spate este aliniată cu centrul vehiculului, precum și cu puntea față.

    Rularea anveloperlor: ±10° -  implică o anvelopă care nu mai este perfect rotundă.
    Ca urmare, soldul anvelopei va fi aruncat.
    Până la un anumit punct, rularea nu va afecta performanța unei mașini.

    Unghiul inclus: ±40° -  este unghiul format între SAI și curbă. Unghiul inclus nu este direct măsurabil.
    Pentru a determina unghiul inclus, adăugați SAI la înclinare.
    Dacă arborele este negativ, atunci unghiul inclus va fi mai mic decât SAI, dacă arborele este pozitiv, va fi mai mare

    Diferenta latimii: ±2mm  -Linia roții, lățimea liniei sau pur și simplu linia se referă la distanța dintre linia centrală a două roți pe aceeași axă. ...
    Axul și roata sunt de obicei măsurate în milimetri sau inci.

    Curent: - 230V

    Putere: 250W

    Tempereatura de operare: - 0-50°

    Pachetul contine:
    Suporturi roată universale – 6 bucăți
     Plăci de alunecare – 6 bucăți
     Platouri rotative – 2 bucăți
     Blocaj volan – 1 buc.
     Blocaj pedală frână – 1 buc.
     Adaptoare prindere jantă – 24 buc.
     Unitate PC + Monitor + Tastatură + Mouse
     Software dedicat + cont actualizări gratuite

    Aparatul 3D+ pentru geometrie camioane și autocare – 3 axe este alegerea ideală pentru ateliere profesionale care doresc viteză, precizie și fiabilitate în alinierea vehiculelor comerciale grele! 


 
Informatii conformitate produs
Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!