Acest kit de schimbare a curelei a fost dezvoltat pentru cel mai recent model de motoare EB2 turbo unde caracteristicile de aliniere a arborelui cu came pot fi accesate prin partea superioară prin îndepărtarea capacului camei din plastic și a pompei de vid în vehiculele menționate.
Acest kit blochează arborii cu came în poziția lor „temporizată” pentru a permite scoaterea și înlocuirea curelei cu came sau verificarea distribuției motorului.
Proiectat pentru motoarele cu capac de came din plastic despicat, oferind economii semnificative de timp pentru verificarea sincronizarii si inlocuirea curelei.
Coduri originale OEM:
- Citroen, Peugeot: 0109-2B, 0109-2C, 0109-2D, 01092B, 01092C, 01092D, 0197-N, 0197N
- Opel: EN-52127-2, EN521272
Coduri de motor:
- 1.2 VTi: 1PP(HM01), EB2 (HMZ), EB2DTS(HNY), EB2 (HMW), EB2M (HMY), EB2 (HMZ), EB2DTS(HNY), HMP (EB2FB), HMT(EB2D), HMU(EB2D), HMV (EB2M), HMY (EB2M), HMZ (EB2), HMZ (EB2D), HMZ (EB2F), HMZ (EB2FB)1.2 E-VTI: HMZ (EB2F), EB2F (HMZ)
- 1.2 PureTech THP: HNZ (EB2DT)
- 1.2 PureTech VTi: EB2ADS (HNS), EB2D(HMT), EB2ADJ (HNP), EB2ADT (HNK), EB2ADTX (HNN), EB2DTS (HNW), EB2DTM (HNV), EB2DTSM (HNW), EB2FA (HMR), EB2FAD (HMH), EB2FAD (HMM), EB2DT (HNZ), EB2F (HMX), EB2F (HMT), EB2F(HMZ), EB2DTS(HNY), EB2M(HMY)
Aplicatii:
- Citroen: Berlingo IV (18-20), C1 II (14-18), C3 III (12-17), C3 IV (16-18), C4 Cactus (14-20), C4 Aircross (18-20), C-Elysee (12-18), DS3 (12-18)
- Peugeot: 108 (14-18), 208 (12-21), 2008 (13-21), 301 (12-20), 308 (13-21), 3008 (16-21), 508 (19-21), 5008 (14-21), Partner III (15-18) Partner IV (18-21) Rifter (19-21)
- Toyota: Aygo (14-18)
- Opel, GM: Crossland X (17-20), Combo E (18-20), Grandland X (17-20)