Simulator pentru senzori auto AutoSim
Este utilizat în principal pentru a simula semnalul de ieșire de la senzorii auto: frecvență , tensiune și semnal senzor O2 (senzor Lambda). Utilizatorii se pot bucura de o mare comoditate oferită de interfața sa ușor de utilizat .
Senzorii spun computerului de bord că ceva nu este în regulă. AutoSim permite tehnicianului să stabilească dacă funcționarea defectuoasă este un senzor defect, o defecțiune a cablării sau o problemă în computerul propriu-zis.
Produsul este utilizat în principal pentru a identifica daca avem o problema de senzor sau instalatie electrica . Acest lucru se datorează faptului că dispozitivul poate simula tensiunile și semnalele de la diferiti senzori dupa care putem verifica citirile de date în timp real cu testerul de diagnoza pentru a confirma daca instalatia electrica sau senzorul este defect. Puteți simula majoritatea senzorilor: senzori de ABS , senzori O2. Elimină necesitatea de a înlocui senzorii non-defecți, până când ați schimbat câțiva senzori inutili, dispozitivul a plătit pentru el însuși.
Functionalitati:
Tester de mână pentru simulator de senzori;
Funcționează independent sau cu orice tster de diagnoza sau osciloscop;
Eliminați înlocuirea inutilă a senzorilor care nu sunt defecți;
Simulare senzor: tensiune, frecvență, semnal senzor O2;
Declanșarea impulsului de ieșire;
Afișajul LCD digital arată ieșirea reală a semnalelor;
Ecran LCD Matrix cu iluminare din spate;
Protecție curent scurtcircuit de ieșire;
Tastatura film anti-murdărie;
Aplicatii:
Simulează starea reală de lucru a celor mai mulți senzori auto;
Simulează semnalul senzorului O2senzor Lambda Zirconia , senzor Lambda Titania
Simulează semnalul la senzori de turatie inductiv CKP , Efect Hall CKP ( În ambele moduri senzor CKP puteți regla numărul de dinți activi și numărul de dinți lipsă )
Simulează semnal senzor Knock dar puteti simula si senzori de presiune sau debit cu modul tensiune progresiva de la 0.1V - 12V cu modificare de 0,1V
Verificarea funcționării de bază a ECU;
Controlul semnalului de ieșire permite verificarea răspunsului și funcționării ECU;
Poate conduce ECU în buclă „deschisă” sau „închisă”;
Specificatii:
Gama de simulare a tensiunii- 0,1V ~ 12V
Gama de simulare a frecvenței- 0,1Hz ~ 10KHz
Declanșarea impulsului de ieșire- până la 0,15 amperi maxim
Amplitudinea de ieșire de la 0,2V la 12V poate fi selectată la fiecare mod
Protecție curent scurtcircuit de ieșire- ± 150 mA
Putere- 12V DC (baterie automată tipică)
Gama de alimentare- 9V DC ~ 40V DC maxim
Conector de alimentare -Fișă DC 2,5 mm
Curent de putere în repaus- ≤160mA
Temperatura ambientală- -5 ° C ~ + 50 ° C
Umiditate ambientală- 0% RH ~ 85% RH
Dimensiuni -195mm x 100mm x 40mm
Greutate- 400g
Provenienta: Auto DITEX Bulgaria