CarScope i-Tester este în esență specializat in analiza de motor. Este un instrument complex, multifuncțional, care poate ajuta la diagnosticarea motorului și la găsirea problemelor motorului. I-Tester ar putea fi utilizat atât cu vehicule pe benzină, cât și cu motorină. Nu sunt necesare abilități de cunoștințe despre osciloscop. Puteți sări peste timpul de pregătire și configurare al unui osciloscop obișnuit și să ajungeți direct la o analiză rapidă și precisă a motorului;
Test de compresie relativă
Acest test este doar o comparație între cilindri, așa că putem folosi această metodă pentru a „vedea” dacă avem un cilindru cu compresie redusă, comparând un cilindru cu următorul. De aici și termenul „relativă”.
Compresia relativă este cel mai rapid și mai simplu mod de a găsi un cilindru cu compresie redusă. Acest test a fost disponibil anterior numai pe sisteme de diagnostic mari și costisitoare, care necesită un laptop și un osciloscop. Acum este mai ușor ca niciodată - cu noul tester care combină ambele funcții - test de compresie relativă și analiză automată a formelor de undă. Deci, rezultatele finale sunt afișate într-un format ușor de înțeles.
Nu trebuie să verificați fiecare cilindru individual, toți cilindrii pot fi testați dintr-o dată. Testerul funcționează pe mașini cu 3, 4, 5, 6, 8, 10, 12 cilindri, motoare în 4 timpi, diesel și benzină, DIS, sisteme convenționale și Coil-on-Plug și sisteme electrice de 12V. Conectarea cu autovehiculul se face direct la sursa de 12 volti al acestuia sau prin clema ampermetrică AC / DC CA-600A care este opționala si se achiziționează pe separat.
Sincronizarea cilindrului
Cuplând o a doua sondă la aprindere sau la un injector, puteți urmări ordinea de aprindere / secvența de injecție și să știți care este pistonul unu si ordinea masurata. Pentru aceasta procedura puteti utiliza clema ampermetrica AC / DC CA-60A sau clema pentru aprindere care se achizitioneaza pe separat.
Test de presiune Common Rail NOU!
Această nouă funcție este disponibilă de la versiunea de firmware TT0106B
Acest mod este utilizat pentru verificarea rapidă a stării sistemului diesel de înaltă presiune Common Rail. Rezultatele permit identificarea directă / indirectă a problemelor obișnuite în acest sistem - lipsa de presiune din cauza scurgerilor, defecțiunea pompei de înaltă presiune, senzorul de înalta presiune defect , lipsa alimentării senzorului etc.
Principiul acestui test se bazează pe verificarea semnalului de la senzorul de înaltă presiune în timp ce autovehiculul este cu contactul pus, starea de pornire, ralanti și accelerare.
Verificarea semnalului de la senzorul de înaltă presiune este cea mai rapidă și simplă modalitate de a găsi o problemă în sistemul Common Rail.
Acest test este foarte ușor de realizat -doar un fir conectat la ieșirea senzorului de înaltă presiune.
Notă importantă: Din cauza restricțiilor de expediere a bateriei litiu-ion, nu includem bateria litiu-ion CR2032 ! Când primiți testerul, trebuie să cumpărați singur o baterie Li-Ion tip CR2032 și să o puneți în priza suportului bateriei din CarScope i-Tester. Pentru a face acest lucru, ar trebui să deșurubați și să scoateți patru șuruburi pentru a deschide capacul inferior. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create
Avantaje
- Test neinvaziv;
- Testul se finalizează în câteva secunde;
- Nu aveți nevoie de un traductor de presiune pentru a efectua testul de compresie relativ;
- Nu este nevoie de lucrări mecanice. Fără îndepărtarea bujiilor, bujilor incandescente sau injectoarelor, prevenind astfel deteriorarea accidentală a componentelor motorului clientului. Tot ce trebuie să faceți este să dezactivați sistemul de alimentare cu combustibil pentru a împiedica pornirea motorului;
- Dezactivarea sistemului de alimentare cu combustibil este întotdeauna mai bună,
- Nu este nevoie de osciloscop;
- Nivelul de calificare necesar este redus;
- Nu sunt necesare abilități de analiză a formelor de undă;
- Test bazat pe teoria fundamentată științific;
- Test dovedit în practică de mai mulți ani;
- Nu este necesară o clemă de curent, în cazul în care se utilizează metoda tensiunii continue
Caracteristici
- LCD TFT de 2,4 "320х240
- nu este nevoie de adaptor de alimentare extern
- 3 canale - 3 canale de măsurare oferă posibilitatea de a utiliza o varietate de sonde de tensiune și curent în același timp.
- Protecție împotriva conexiunii de polaritate inversă
- Modul de compresie relativă vă ajută să găsiți rapid un cilindru cu compresie redusă
- Funcția de testare a compresiei relative și analiza automată a formei de undă
- Timp de pornire ultrarapid
- Simplu de utilizat și conectat, ușor de utilizat tastatură.
- Card Micro SD intern pentru salvarea și revizuirea măsurătorilor
- Funcționează pe motoare în 4 timpi, diesel și benzină;
- Funcționează pe mașini cu 3, 4, 5, 6, 8, 10, 12 cilindri
- Funcționează pe sisteme de aprindere DIS, convenționale și pe bobină;
- Sunt acceptate doar sistemele electrice de 12V.
- Design industrial excelent
Aplicatiii
Testul de compresie trebuie efectuat atunci când simptomele motorului sunt următoarele:
- motorul nu porneste;
- ralanti instabil;
- pierderea puterii în timp;
- pierderea inexplicabilă a puterii;
- fum din evacuare;
- zgomot de puf în admisie sau evacuare
Verificarea stării motorului în cazurile următoare:
- În cazul achiziționării unei mașini second hand;
- Înainte de remaparea sistemului de injectie pentru a evalua starea motorului;
- Verificarea periodică a prevenirii;
- În cazurile în care este foarte greu să obțineți acces la bujii pentru a efectua un test tradițional de compresie.
Specificații generale
Funcțional pentru următoarele tipuri de motoare:
Număr de cilindri-3, 4, 5, 6, 8, 10, 12
Tipul motorului:4 timpi
Tipuri de combustibil:benzină, motorină
Sisteme de aprindere:convenționale, DIS, bobină la mufă
Tensiunea sistemului electric:12V
Sursa de alimentare:10V la 18V, 4 W tipic
Compresie relativă:0 la 100% contribuție
Afişaj
Modul LCD de tip TFT
Dimensiune - 2,4 "diagonală
Rezoluție - 320 x 240 pixeli
Iluminare de fundal - LED alb cu 4 cipuri în paralel
Luminozitate ridicată - 150 cd / m2
Intrări
Intrare dublă
Scopul principal - Alimentarea cu energie electrică
Scop suplimentar - Măsurarea tensiunii de alimentare
Răspuns în frecvență, - 3 dB-DC până lagt; 200 KHz
Cuplare - DC
Gama de intrare - 0 mV la 15 V
Protecție la suprasarcină de intrare - ± 200V DC + AC vârf
Impedanță de intrare - 50 kOhm II 20 pF
Rezoluție verticală - 12 biți (4096 nivele)
Precizia măsurării tensiunii continue - ± 5 mV Eroare maximă
IN15
Răspuns în frecvență, -3 dB-DC până lagt; 200 KHz
Cuplare-DC
Gama de intrare-0 mV la 15 V
Protecție la suprasarcină de intrare - ± 200V DC + vârf AC
Impedanță de intrare-50 kOhm II 20 pF
Rezoluție verticală-12 biți (4096 nivele)
Precizia măsurării tensiunii continue - ± 5 mV Eroare maximă
IN2
Răspuns în frecvență, -3 dB-DC până lagt; 200 KHz
Cuplare-DC
Gama de intrare - 0 mV la 2 V
Protecție la suprasarcină de intrare - ± 100V DC + AC vârf
Impedanță de intrare-100 kOhm II 18 pF
Rezoluție verticală - 12 biți (4096 nivele)Precizia măsurării tensiunii continue - ± 3 mV Eroare maximă
Accesorii
Accesorii standard (incluse cu i-Tester)
Conductă de testare ecranată
Lungime - 1,8 metri
Conector la i-Tester-BNC
Lățime de bandă - 0 până la 1,0 MHz
Capacitatea cablului de testare-170 pF
Tensiune la sol - 200V
Tensiune maximă de intrare - 200V
Curent maxim - 2A
Rezistența maximă a cablului - 100 mohm
Gama de temperatură de funcționare 0 - 40 ° C
Cablu de alimentare
Descriere - Cleme de crocodil pentru bateria roșie / neagră la mufa de borne cu 2 poziții
Lungime totală -1,0 metri
Conector la blocul de borne i-Tester-Pluggable 5.0mm, 2 POS
Cabluri roșu / negru - Manta din silicon extrem de flexibilă 0,75 mm2 (18 AWG)
Gama de temperatură de funcționare -20 ° C până la +120 ° C
Accesorii opționale
1. Pick-up inductiv
RPM maxim 12.000 RPM @ 4 timpi / 4 cilindri
Precizie 10% din citire
Gama de curent 0 la 10 amperi
Un conector la i-Tester BNC
Cablu-RG58, ecranat
Lungime cablu 1,5 metri (5 picioare)
Diametrul cablului de bujie adecvat 9 mm. max
2. Adaptor de atenuator 10: 1
Atenuatorul de tensiune 10: 1 este utilizat pentru sincronizarea de la injectoare (benzină sau motorină) sau la aprindere primară.
Atenuare-10: 1
Lățime de bandă-0 până la 1,0 MHz
Impedanță de intrare -10 M
Capacitate de intrare -27 pF
Intrare maximă -200V
3. Sonda de curent AC / DC CA-600A
Clema de curent de 600 de amperi este ideală pentru utilizare cu CarScope i-Tester pentru efectuarea testelor de compresie relativă.
Clema de curent poate măsura până la 600 A (AC sau DC).
Intervalele de curent-2 până la 600 A dc sau vârf de curent alternativ
Ieșire nominală -0 la 600mV (AC și DC) pentru 0 la 600A
Cablu de ieșire-bobină cu mufă banană de 4 mm
Dimensiunea conductorului capturat: -30 mm maxim
Precizie-0 la 400A, ± (2% citire + 2A)
-400A la 500A, ± (3% citire + 2A)
Indicator de baterie descărcată - Fulger cu LED roșu
Mediu de operare-0 ° C până la + 50 ° C, la lt;70% HR
Mediu de depozitare -20 ° C până la + 60 ° C, 0 ... 80% HR
Baterie tip-9V DC, 6F22
Durata de viață a bateriei - 100 de ore tipică
Dimensiuni-178mm (H) × 70mm (W) × 33mm (D)
Greutate-300g
4. Sonda de curent AC / DC CA-60A
Intervalele de curent
-0,01 până la 20 A dc sau vârf alternativ
-0,2 până la 60 A dc sau vârf alternativ
Cablu de ieșire-bobină cu mufă banană de 4 mm
Dimensiunea conductorului capturat: -30 mm maxim
Precizie-2% până la 3,5% (dependent de interval)
Indicator de baterie descărcată - Fulger cu LED roșu
Mediu de operare-0 ° C până la + 50 ° C, la lt;70% HR
Mediu de depozitare -20 ° C până la + 60 ° C, 0 ... 80% HR
Baterie tip-9V DC, 6F22
Durata de viață a bateriei - 100 de ore tipică
Dimensiuni-195mm (H) × 70mm (W) × 33mm (D)
Greutate-250g
5. Cablu brichetă auto
Puteți utiliza acest cablu pentru a alimenta dispozitivul de la brichetă. Acest lucru vă permite să stați în mașină în timp ce efectuați testul de compresie relativă.
Continut:
• Dispozitivul principal CarScope i-Tester;
• Cablu de alimentare;
• Sonda universală;
• card de memorie micro SD