Durata de livrare: 1-2 zile
Aparat pneumatic pentru curatarea filtrele de particule sau catalizator cu furtun de pulverizare direct in filtrul de particule
si duza conica pentru pulverizare prin furtunul senzorului de presiune fata
Pistol cu mâner din cauciuc.
Sondă rigidă interschimbabilă.
Sondă flexibilă interschimbabilă.
Racord pentru aer comprimat cu bila de 1/4’’.
Garnituri FKM care rezista celui mai agresiv lichid.
Furtun Rilsan PA11 care rezista celui mai agresiv lichid.
Manometru - 0÷12 Bar.
Supapă de siguranță 10 bar.
Detinem solutii de curatare ( decarbonizare ) cu cod produs ER-TR1136.K.01 si (neutralizare) cu cod produs ER-TR1137.K.01
Mod de utilizare:
1. Cu motorul oprit, conectați duza de curățare la senzorul de oxigen a filtrului de particule disel (DPF). Introduceți 500 ml de lichid
pentru decarbonizare (cod. ER-TR1136.K.01) prin senzorul de oxigen DPF și așteptați 15 minute. apoi, introduceți încă 500 ml de lichid pentru decarbonizare , astfel încât spuma să acționeze timp de 30 de minute.
2. La trecerea a 30 de minute de la umplere, introduceți 500 ml de lichid de neutralizare (cod. ER-TR1137.K.01) în același fel ca si primul lichid. Așteptați 5 minute, apoi montati înapoi senzorul de oxigen.
3. Porniți motorul și și lăsați-l să funcționeze la mers în gol, până când nu mai iese spumă pe țevile de eșapament , fapt ce va
indica sfârșitul procedurii de curățare.
4. După curățare, urmați instrucțiunile prescrise de producător, pentru regenerarea filtrului de parti-cule disel.
PENTRU CURĂȚAREA ELEMENTELOR PRIN SCUFUNDARE:
Piesele supuse curățirei se scufunda în substanță, pe o perioadă de timp necesară pentru îndepărtarea contaminanților (aproximativ 2 ore).