Durata de livrare: 1-2 zile
Aparatul pentru înlocuirea uleiului din cutiile de viteze automate este conceput pentru schimb complet (dinamic) și spălare internă, asigurând curățarea întregului circuit hidraulic din transmisie (convertizor, răcitor, furtunuri, corp de valve etc.).
Față de schimbul clasic prin gravitație, acest echipament permite evacuarea în totalitate a uleiului vechi și introducerea simultană și controlată a uleiului nou, prevenind formarea amestecului dintre lichidele vechi și noi.
Echipamentul este complet echipat și include un set extins de conectori/adaptoare compatibili cu majoritatea vehiculelor de pe piață, inclusiv Audi, BMW, Ford, VW, Toyota, Mercedes, Land Rover, Opel etc.
Prin conectarea directă pe circuitul ATF, unitatea poate pompa soluție de curățare, poate realiza ciclu de spălare, iar la final poate efectua umplerea cu ulei nou la valoarea exactă setată.
Dispozitivul este mobil, cu 4 roți pivotante, ideal pentru utilizare în service și ateliere profesionale.
Ecranul frontal și panoul de control permit monitorizarea presiunii și a direcției fluxului, iar manometrul integrat ajută la diagnosticarea funcțională a transmisiei.
Avantaje:
Schimb complet al uleiului ATF (fără amestec cu cel vechi)
Funcție de spălare internă cu soluție dedicată
Rezervoare separate pentru ulei nou / ulei uzat (30L + 30L)
Set extins de adaptoare inclus – compatibil cu majoritatea mărcilor
Mobil – 4 roți pivotante pentru manevrare ușoară în atelier
Control presiune în timp real (0–10 Bar / 0–150 PSI)
Manometru, furtunuri rezistente la presiune și panou de comandă intuitiv
Alimentare la 12V – poate fi utilizat direct pe vehicul
Date tehnice:
Alimentare: 12V DC
Putere pompă: 70W
Manometru presiune: 0–10 bar / 0–150 PSI
Rezervor ulei nou: 30 litri
Rezervor ulei uzat: 30 litri
Lungime furtun: 2,56 m
Presiune max. furtunuri: 20 bar / 300 PSI
Detinem (separat) lichidul de spalat, cod produs: ER-TR1135.P.01 !